Agenda

Ramy Programowe VII Forum Nowoczesnej Produkcji. IndustryTech

Część wspólna Forum Nowoczesnej Produkcji. IndustryTech oraz AI & Big Data Congress

8:30 – 9:00 Rejestracja Uczestników
9:00 – 9:30 Uroczyste otwarcie kongresów Wystąpienie przewodniczących Rady Programowej AI & Big Data Congress oraz Forum Nowoczesnej Produkcji. IndustryTech.
9:30 – 9:45 Keynote Speech
9:45 – 10:25 Nowe oblicze przemysłu – praktyczne wykorzystanie danych Debata:
  • Rola człowieka w procesie nowoczesnej produkcji
  • Obecne trendy – co jest wartością dla firmy?
  • Umiejętne wykorzystanie danych
  • Kiedy inwestycja w technologie jest realną wartością finansową – na co zwrócić uwagę myśląc o finansowym zwrocie z inwestycji?
10:25 – 10:40 Predictive maintenance w urządzeniach przemysłowych na przykładzie farm wiatrowych Case study
10:40 – 11:30 Powszechna, autonomiczna produkcja oparta na analizie danych, sztucznej inteligencji – realny scenariusz czy futurystyczny mit? Debata oksfordzka

12:15 – 13:50 GO GLOBAL W WYKONANIU POLSKICH FIRM PRODUKCYJNYCH

12:15 – 12:45 Step by step – od firmy lokalnej do globalnej 2x Use case
12:45 – 13:35 Klucz do sukcesu – jak z lokalnej firmy wejść z sukcesem na rynki zagraniczne? Debata
  • Polskie marki na światowym rynku – pozycja, rozpoznawalność
  • Firmy rodzinne i ich rozwój międzynarodowy
  • Jaka jest innowacyjność MŚP?
    • Czy Przemysł 4.0 odpowiada na realne potrzeby sektora MŚP?
  • Transformacja zakładu produkcyjnego w kontekście Industry 4.0. – kiedy wprowadzać automatyzację?
  • Na jakim poziomie rozwoju powinna być firma aby z sukces wejść na rynki zagraniczne?
13:35 – 13:50 Fail fast to innovate faster! – analiza nieudanej próby sekretem cyfrowej transformacji Use case
Sesja poświęcona krótkim wystąpieniom prezentującym historie nieudanych zmian w przedsiębiorstwie, które po wyciągnięciu wniosków i modyfikacji założeń okazały się sukcesem

13:50 – 15:15 PRACOWNIK 4.0

13:50 – 14:10 Prezentacja Wyzwania managera w nowoczesnym przemyśle
14:10 – 14:30 Use case Model organizacji pracy w nowoczesnej fabryce
14:30 – 15:15 Debata Kim jest Pracownik 4.0?
  • Sposoby motywowania pracowników i przystosowanie ich do ciągłych zmian
  • Znaczenie ciągłego doskonalenia zawodowego
  • Kluczowe kompetencje dla przemysłu 4.0
9:00 – 9:30 Rejestracja Uczestników
9:30 – 11:20 Formuła Round Tables To innowacyjna formuła konferencji. W odróżnieniu od klasycznej organizacji umożliwia interakcję między uczestnikami, stwarza możliwość wymiany myśli i doświadczeń. Każdemu stolikowi przewodniczy gospodarz będący ekspertem w danej dziedzinie. Przy każdym ze stołów następuje pogłębiona dyskusja na bieżące tematy dotyczące obszarów wokół AI, Big Data, Data Science. To idea, która wprowadza dynamizm, możliwość integracji i networkingu między uczestnikami. Blok podzielony jest na dwie 50-minutowe rundy. Uczestnicy wybierają w każdej rundzie jeden ze stołów tematycznych. Po upływie czasu następuje wymiana uczestników.
9:30 - 10:20 Pierwsza runda dyskusji
10:20 - 10:30 Zmiana uczestników przy stołach
10:30 - 11:20 Druga runda dyskusji

12:20 – 13:20 TRENDY TECHNOLOGICZNE – USE CASES SESSION / FIRECHAT

  • Automatyzacja
  • Robotyzacja procesu produkcyjnego
  • Optymalizacja produkcji
  • Machine Learning
  • Utrzymanie Ruchu
  • Coboty
  • Inteligentne zarządzanie danymi
  • Druk 3D w służbie produkcji
  • Monitorowanie wyników przy wykorzystaniu nowych technologii
  • Szkolenia z pomocą VR

13:20 – 14:10 ROZWÓJ PRODUKCJI, A TECHNOLOGIE PRZYJAZNE ŚRODOWISKU

13:20 – 13:55 Debata Jak transformować produkcję przyjazną środowisku?
  • Produkcja przyjazna środowisku
  • Technologie zintegrowane
  • Efektywność energetyczna
13:55 – 14:05 Best practises sharing Fabryka przyjazna środowisku

14:05 – 15:10 SKUTECZNA PROMOCJA PRODUKTÓW I ZROZUMIENIE KLIENTA

14:05 – 14:20 Wprowadzenie Najskuteczniejsze sposoby marketingu – jaki kanał wybrać, co i jak w nim komunikować?
14:20 – 14:35 Use case Przykłady skutecznych kampanii marketingowych.
14:35 – 15:10 Debata Skuteczna promocja produktów i zrozumienie klienta
  • Skuteczny marketing siłą napędową mocnej pozycji firmy / marki
  • Jak zrozumieć potrzeby klienta?
  • Customizacja produktów – generowanie dodatkowych kosztów czy wyjście naprzeciw oczekiwaniom klienta?
  • Klient B2B w cyfrowym świecie – jak go pozyskać?
  • Social media – czy i jakie mają znaczenie dla produkcji?

Chcesz być na bieżąco z wydarzeniem?

Zapisz się do naszego newslettera, a będziesz otrzymywać najnowsze informacje o projekcie Forum Nowoczesnej Produkcji. IndustryTech. Bądź na bieżąco i śledź opinie polskich i zagranicznych ekspertów, zostań pionierem wdrażania najnowocześniejszych rozwiązań w swojej firmie.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE w celu wysyłki informacji marketingowych dotyczących produktów lub usług Administratora i jego partnerów (aktualną listę partnerów znajdziesz tutaj). Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną zgodnie z Ustawą o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204) przez MM Conferences S.A. z siedzibą w Warszawie (00-241), ul. Długa 44/50 o numerze identyfikacyjnym NIP: 9522040486.Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego, zgodnie z art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2014 r. poz. 243 ze zm.) przez MM Conferences S.A. z siedzibą w Warszawie (00-241), ul. Długa 44/50 o numerze identyfikacyjnym NIP: 9522040486. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.

Administratorem danych osobowych jest MM Conferences S.A. z siedzibą w Warszawie (00-241), ul. Długa 44/50 („Administrator”). Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu wysyłki informacji marketingowych. Więcej